EQUMENIAKYRKAN Östra Gotland......

....är namnet på den församling som har sin verksamhet i GARDA MISSIONSKYRKA. Församlingen är en del av Equmeniakyrkan i Sverige, som bildades för några år sedan genom att Missionskyrkan, Baptistsamfundet och Metodistkyrkan gick samman.

DSCN2134.jpg

På gång

27/7 19:00 Sommarmöten i Elim, Katthammarsvik.
Lena Maria Vendelius gästar Elim. Samtalar med P O Sahlberg och sjunger.
Spara i din kalender
28/7 11:00 Sommarmöten i Elim, Katthammarsvik.
Sånggudstjänst med Lena Maria Vendeius m fl.
on 31/7 19:30 Snäckan
Annika Fehling och Christer Jonasson Tolv
Mer

Mer om församlingen

Till Garda Missionskyrka är alla välkomna. Alla våra annonserade samlingar är öppna för var och en som är intresserad. Det mesta av vår verksamhet bygger på ideellt arbete.
Församlingen har en styrelse, du finner också namn på ordförande, kassör och uthyrningsansvarig under "kontakt".
Vid våra samlingar tar vi oftast upp en kollekt för att täcka en del av de kostnader vi har. Kollekten är helt frivillig. Gåvor kan också ges via bankgiro och swish, se under "kontakt".
En del av kyrkan är uthyrd till en hantverksbutik, "Källingknuten". Från maj till september håller de öppet varje dag, övrig tid lörd-sönd.
Det går också bra att hyra lokaler i kyrkan för olika sammankomster. Se under "Uthyrning".

Logga in Hemsida från Lawebb Logga in