Uthyrning

SOMMARUTHYRNING

DSCN2138.jpg Under tiden v 24 - v 34 hyr vi ut lokaler i kyrkan för semesterboende. Uthyrning sker mestadels veckovis med söndag som bytesdag. Andra bytesdagar och hyresperioder kan diskuteras.
Ansvarig för uthyrningen är Gunvor Bergström, tel 0707433313, gunvorigarda@gmail.com
2024 är kostnaden för att hyra en vecka 1700:- för vuxen och 800:- för barn t o m 12 år. Hyr man alla boenderum betalar man 10000:- för en vecka.
Som hyresgäst har man tillgång till cafeteria, storstuga, kök och 2 badrum, förutom de fyra boenderummen, med olika antal bäddar (totalt finns 11 bäddar).Bäddarna fördelar sig enligt följande: två tvåbäddsrum på entréplanet, ett fyrbäddsrum på entréplanet (varav en våningssäng). På andra våningen finns ytterligare ett mindre kök i anslutning till boenderummet som har 3 bäddar, varav en bäddbar soffa som inte lämpar sig för en person som är över medellängd. På andra våningen får endast 3 personer bo av säkerhetsskäl. Spjälsäng finns att låna.
Det är ett utmärkt boende när man är flera som vill semestra tillsammans, eftersom det är stora ytor att röra sig på.
I kyrkan finns wi-fi och TV med ett basutbud av kanaler. I anslutning till storstugan finns en altan med grill.
Hör av dig till Gunvor om du tycker att det verkar intressant. Bäst är att skicka sms eller mail med förfrågan då finns det så att säga nerskrivet. Inför 2024 har vi redan fått en del förfrågningar. Bokning av boende sommaren 2024 kommer att vara möjligt fr o m 231101. Innan dess bokas inget, inte heller preliminära bokningar.

ÖVRIG UTHYRNING
Det går utmärkt att hyra lokal i kyrkan för t ex ett kalas, ett föreningsmöte, begravningskaffe eller liknande.
Priset beror på hur mycket du vill hyra, för vilken tid och om köket skall ingå. Kontakta Gunvor för bokning och prisuppgift!

DSCN2139.jpg DSCN2141.jpg